Skender

donderdag, januari 13

Het stokje

 
LVB gaf me vandaag dit stokje door. Dergelijke lijstjes zijn niet echt mijn ding, maar de serieuze stijging van m'n bezoekersaantal doet me vrezen dat er weldegelijk mensen rondlopen die geïnteresseerd zijn in de antwoorden. (Of zouden ze VRT programma's aan het downloaden zijn?) Dus ben ik maar eens in m'n muziekverzameling gaan grasduinen ('t was lang geleden) om deze antwoorden in te tikken met Levelling The Land van The Levellers op de achtergrond.

 1.Wat is de totale grootte aan muziekbestanden op je computer?
Op mijn computer staat geen muziek. Alle muziek staat op een servertje, zodat ik er vanop elke PC in het huis aan kan. Als ik een CD koop, is het eerste wat ik ermee doe de muziek in Ogg Vorbis formaat op die server zetten. Daarna vliegt de CD in de kast waar hij enkel nog uitkomt als ik hem in de auto wil beluisteren. Op die server staat zo'n 13GB aan muziek.
2. Wat is je laatst gekochte CD?
Het eiland in de verte van Boudewijn de Groot
3. Wat is letterlijk het laatst beluisterde nummer voor je dit bericht las?
Playground Love van Air. M'n broer en ik waren op imdb.org op zoek naar films waar Francis Coppola (regisseur van The Godfather) aan meewerkte. In het lijstje kwam ik The Virgin Suicides tegen. Mijn broer bleek hier nog nooit van gehoord te hebben, dus liet ik hem Playground Love horen in de hoop dat zijn frank zou vallen. (zonder resultaat)
4. Geef 4 nummers door die je heel vaak beluistert of die veel voor je betekenen.
One van U2
De nachtwacht: een prachtige wals van Hydra
De gedachten van Kadril
Another Man's Cause van The Levellers
5. Aan welke 3 (4 of 5 is te zot) personen geef jij het stokje door en waarom?
Aan niemand. Ik heb een hekel aan kettingmails. Als iemand zich toch geroepen zou voelen om z'n eigen antwoorden op z'n blog te zetten, kan hij of zij altijd een TrackBack plaatsen onder dit bericht.
# geschreven door Skender @ 11:26 p.m.
 
www.flickr.com
Overname van mijn eigen teksten en foto's toegestaan mits bronvermelding